Iako smo očelikvali samo jednog predavača i jednu temu ovaj put smo dobili 1+1 gratis 🙂 . Nažalost zbog bolesti Miroslav Varga nije bio u mogućnosti prisustvovati na ovom predavanju ali je zato ostavio video poruku u svom humorističnom stilu gdje nam je predstavio svoje kolege Adama Vovru i Maria Glasnovića.
Osim planiranog predavanja što sve može Google gdje nam je Adam Vovra rekao više informacija o tome, u drugom dijelu predavanja smo od Maria Glasnovića čuli što može Facebook koji je trenutno najači socijalni mediji sa preko 2.4 milijarde korisnika.
Pa mali rezime svega, Google osim tražilice je u pozadini jako napredan alat koji koristi raznovrsne data setove koji prate korisnikove pretrage,lokacije, klikove, trajanje posjeta te na temelju toga omogućava oglašavateljima da adresiraju što bolje potencijalne korisnike kojima bi njihovi proizvodi bili zanimljivi.
A kako bi i sami mogli istražiti prikazane informacije možete ih pronaći na:
Sa strane Facebooka dobili smo informacije kako se kreiraju kampanje uz pomoć Facebook Ad centra, što sve možemo targetirati i kako napraviti što uspješniju kampanju uz pomoć točnog adresiranja potencijalne publike ovisno o proizvodu.
Nakon tribine smo odradili networkinng te razmjenili dodatne informacije i iskustva sa predavačima.